مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 آذر 1399 ساعت 11:352020-12-20بين الملل

واشنگتن پست| دستیاران ترامپ مخفیانه دنبال شغل جدید هستند


«واشنگتن پست» در گزارشی نوشت، با وجود اینکه رییس جمهور آمریکا همچنان متعهد به مبارزه علیه نتایج انتخابات شده اما دستیاران وی مخفیانه به دنبال تغییر شغل و ادامه زندگی خود هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبر گزاری فارس، روزنامه ، رییس جمهور آمریکا از پذیرش شکست در انتخابات اشاره کرد و نوشت: در حالی که ترامپ متعهد شده که به مبارزه علیه نتایج انتخابات ادامه دهد، اما دستیاران وی مخفیانه به دنبال شغل جدید و ادامه زندگی خود هستند.

به نوشته این روزنامه آمریکایی، مایک پنس ، معاون ترامپ به دنبال خانه جدیدی در حومه های شهر واشنگتن است و در نظر دارد به منظور انجام یک سخنرانی خداحافظی در روزی که کنگره به شمارش آرای الکترال می پردازد (ششم ژانویه 2021) به یک سفر خارجی برود.

مارک میدوز ، رییس کارکنان کاخ سفید نیز درباره باز گشایی یک شرکت مشاوره ای با دیگر متحدان و دستیاران در کاخ سفید بحث کرده است.

همچنین لری کادلو ، مشاور ارشد اقتصادی کاخ سفید نیز به دوستان خود گفته که در نظر دارد به شغل رادیو و تلویزیون باز گردد و برنامه های دیگری را هم در نظر دارد.

واشنگتن پست در ادامه نوشت، دستیاران ترامپ بی سر و صدا برای شغل بعدی خود آماده می شوند، دوستان او در حال ابراز اختلاف نظرات خود و اعضای کابینه نیز مصاحبه هایی برای خداحافظی ارائه می دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واشنگتن پست| دستیاران ترامپ مخفیانه دنبال شغل جدید هستند

واشنگتن پست| دستیاران ترامپ مخفیانه دنبال شغل جدید هستند